duminică, 4 februarie 2018

Turta dulce glazurata


Am folosit:
2 cani zahar
2 galbenusuri
1 ou intreg
1 cana apa
1/2 cana lapte
1/2 pachet unt
condimente pt turta dulce: scortisoara, cuisoare, ghimbir, anason macinate
aproximativ 600g faina cernuta
1 praf de copt
1 fir sare
Pt royal icing
2 galbenusuri
320g zahar pudra
1/2 lamaie (doar sucul)

Pentru aluat am caramelizat o cana de zahar si am turnat apa, am lasat sa fiarba pana s-a topit zaharul, apoi am lasat la racit.
Separat am batut ouale, galbenusurile, condimentele pt turta dulce si zaharul cu mixerul pana s-a facut o spuma, am adaugat laptele, untul, siropul racit si faina amestecata cu praful de copt. Am framantat un aluat mai moale pe care l-am lasat la rece 20 minute.
Pe masa infainata am intins aluatul si am taiat cu forma turta dulce.


Am copt 10-12 minute pe hartie de copt. Nu trebuie sa se rumeneasca.


Pt glazura am batut albusurile cu 1/3 zahar, am adaugat cate putin suc de lamaie, apoi iar o parte de zahar, suc de lamaie, iar zahar, pana s-a facut o spuma densa si lucioasa. Am impartit glazura in 4 si am colorat-o dupa preferinte.
Am decorat cu un posh cu varf subtire.
O idee minunata de lucru in familie, mai ales cu copii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu