marți, 7 noiembrie 2017

Paste cu sos de rosii si busuioc


O mancare usoara si foarte gustoasa!
Am folosit:
400g spaghete
1 kg rosii sau o conserva mare de rosii cuburi
5-6 catei de usturoi
2 linguri ulei de masline
1 cubulet unt
busuioc proaspat tocat marunt sau uscat
sare, piper dupa gust
1 lingurita zahar
cascaval ras pt deasupra

De data asta eu am folosit rosii proaspete pe care le-am fiert 1 minut si le-am decojit, apoi le-am taiat si am scos semintele. Le-am pus in robot si le-am pasat. Daca se foloseste conserva se sare acest pas, iar timpul de fierbere se reduce.
Separat am amestecat uleiul cu unt si usturoiul tocat, am prajit 1 minut la foc iute, apoi am adaugat rosiile pasate. Am lasat sa fierba aproximativ 20 minute pana a scazut apa si sosul s-a legat, am adaugat zaharul si am condimentat dupa gust, la final am adaugat bucuiocul tocat.
Am adaugat spaghetele fierte si scurse de apa, am amestecat.


Am servit cu cascaval ras deasupra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu