duminică, 20 noiembrie 2016

Haiose

Am folosit:
1kg faina
500g osanza macinata
1ou
50g drojdie
1 lingura zahar
1 lingura otet
1 lingurita sare
apa calduta

gem de gutui
rahat taiat bucatele

Am dizolvat drojdia in apa calduta, am adaugat zaharul si putina faina si am lasat la dospit. Am adaugat oul, otetul, sare si restul de faina. Am framantat un aluat moale, dar nelipicios pe care l-am lasat sa se odihneasca 20 minute.
Intre timp am macinat osanza, am intins o foaie de aluat, am uns-o cu 1/3 osanza macinata, am impaturit aluatul, intai marginile catre mijloc, apoi partea de sus si peste ce-a de jos. Am lasat aluatul impachetat 30 minute la rece. Am repetat operatia de inca 2 ori.
Am taiat aluatul in bucati, am umplut cu gem si rahat.
Am copt haiosele la 180 grade timp de 20 minute pana s-au rumenit. Reci le-am pudrat cu zahar.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu