vineri, 8 iulie 2016

Ravioli cu pui si ciuperci


Am folosit:
Pt aluat
2 oua
1 praf de sare
300g faina
Pt umplutura
500g piept de pui
1 ceapa
50ml vin alb
sare, piper
1 ou
Pt sos
1 ceapa mica
200g pasta de rosii
300g ciuperci
2 catei de usturoi
50ml apa

Pt umplutura am calit ceapa, am adaugat pieptul de pui bucatele, apoi vinul. Am condimentat. Am fiert cateva minute apoi am lasat la racit. Rece, am macinat compozitia cu robotul de bucatarie, apoi am adaugat oul batut. Am amestecat.


Pt aluat am batut ouale cu sare, am adaugat faina cernuta si am framantat un aluat mai tare. Pe masa presarata cu faina am intins foi subtiti de aluat pe care le-am transferat in forma de ravioli.


 Am pus umplutura si am inchis cu alta parte de aluat. Astfel am format ravioli pe care i-am pus in apa fierbinte. I-am fiert cateva minute, cand sunt gata se ridica la suprafata.


Pana au fiert pastele am facut sosul. Am calit ceapa si ciupercile in putin ulei. Am adaugat usturoiul tocat si vinul, apoi pasta de rosii si apa. Am fiert cateva minute, apoi am condimentat si am adaugat busuioc poaspat taiat.
In sosul fierbinte am adaugat ravioli fierti, am amestecat si am servit.
Delicios!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu