duminică, 17 iulie 2016

Gulas cu carne de porc


Am folosit:
500g pulpa de porc
2 linguri untura
2 cepe
1/2 ardei gras
1/2 ardei iute
2 morcovi tineri
3-4 catei de usturoi
1 lingurita zahar
2 lingurite paprika dulce
1/2 lingurita paprika iute
1 lingurita chimen
1 lingurita cimbru uscat
1/2 lingurita piper
1 lingurita sare
250ml vin rosu
3 foi de dafin
150g pasta de rosii
3 cartofi medii


Am pus carnea taiata in untura si am dinstuit-o putin. Am adaugat ceapa, ardeiul, morcovii tocate marunt. Am lasat cateva minute pana carnea s-a rumenit usor si legumele s-au inmuiat. Am adaugat condimentele si vinul, apoi cartofii taiati si apa cat sa acopere mancarea. Am lasat sa fiarba la foc mic 40 minute, apoi am adaugat pasta de rosii si am fiert inca 5 minute.

Am servit cu castarveti murati la soare si paine calda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu