vineri, 6 mai 2016

Prajitura cu nuca si ciocolata 2

Ingrediente:
Pt foi
1 ou
100g zahar
7 linguri ulei
7 linguri lapte
250g faina
1/2 praf de copt
Pt blat:
5 albusuri
200g zahar
200g nuca macinata
2 linguri faina
1/2 praf de copt
Pt crema:
200g ciocolata neagra
200ml frisca
50g unt

Pt foi am batut oul cu zahar, am adaugat uleiul, laptele si faina amestecata cu praf de copt. Am framantat un aluat pe care l-am impartit in 2 si am copt 2 foi pe fundul tavii.
Pt blat am batut albusurile spuma, am adaugat zaharul, apoi nuca si faina amestecata cu praf de copt. Am copt blatul in aceiasi tava in care am pregatit foile, timp de 20 minute,
Pt crema am incalzit frisca, am adaugat ciocolata si untul, am amestecat pana acestea s-au topit. Cateva linguri de crema calda le-am folosit pt a glazura foaia ce urma sa o pun desupra, restul de crema am lasat-o la racit, apoi am spumat-o cu mixerul.
Asamblare: foaie, crema, blat, crema, foaia cu glazura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu