sâmbătă, 27 februarie 2016

Chocoflan sau prajitura imposibila


Inspiratie La Lena, reteta originala aici, eu i-am adus cateva modificari.
Am folosit:
150g zahar pt caramelizat
2-3 linguri apa
Pt crema:
5 oua
100g zahar
vanilie
500ml lapte
Pt blat:
2 oua
100g zahar
50ml ulei
50ml lapte
150g faina
2linguri cacao
1 lingurita praf de copt
rom

Eu am folosit o tava de jena de 20/30cm pe care am pus-o in alta tava putin mai mare. Impreuna merg la cuptor.
Intr-o craticioara am pus zaharul si apa si am lasat sa se caramelizeze, amestecand continuu. Am turnat caramelul in tava jena.
Intr-un bol am pus ouale, zaharul, vanilia, am mixat putin, am adaugat laptele si am turnat compozitia pt crema peste caramel.
Separat am amestecat ingredientele pt blat si le-am mixat bine, le-am adaugat peste amestecul de oua. Nu trebuie asezat frumos, se va alege singur la copt.


In tava mare am turnat 2 cani apa rece si am dat prajitura la cuptor pt 40 minute la 180 grade.


Am lasat-o sa se raceasca complet, am desprins marginile cu un cutit, apoi am rasturnat prajitura pe platou.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu