duminică, 6 aprilie 2014

Baclava cu nuca

Am folosit:
foi subtiri de placinta
300g nuca putin prajita
180g unt

500ml apa
250g zahar
100g miere
1 lingura suc lamaie

Am avut 15 foi de placinta mari pe care le-am taiat in 2, au rezultat 30 foi, pe care le-am impartit in 3.
Am pregatit siropul din apa, zahar, miere si sucul de lamaie, l-am fiert 3-4 minute apoi l-am lasat la racit.

Am uns tava cu unt, am adaugat cate o foaie din primul rand de 10 foi, am uns fiecare foaie in parte cu unt topit.
Am adaugat 150g nuca macinata, apoi inca un rand de 10 foi unse fiecare in parte, restul de nuca macinata si ultimile 10 foi unse cu unt.
Restul de unt topit l-am turnat desupra, am portionat baclavaua. Am dat la cuptor pt 15 minute pana s-a rumenit usor.
Peste baclavaua fierbinte am turnat siropul rece, apoi am lasat-o la racit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu