sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Tort Toffiffe

M-am inspirat de aici.
Eu am folosit:
Pentru blat:
350g biscuiti
150g unt moale
3-4 linguri lapte
1 lingurita scortisoara
1 lingura cacao
Pt caramel:
200g zahar
100g unt
100ml frisca lichida
150g arahide (sau amestec de alune si arahide)
Pt glazura 1:
100g ciocolata
50ml frisca lichida
Pt crema:
200g crema de branza
100g smantana
80g zahar
1 plic zahar vanilat Bourbon
200ml frisca lichida
100g ciocolata alba
5g gelatina
Pt glazura 2:
100g ciocolata
50ml frisca lichida
Pt decor:
frisca batuta
bomboane Toffifee

Pt blatul de biscuiti, am macinat biscuitii in robot, i-am amestecat cu zahar, cacao, scortisoara si untul moale, am adaugat laptele cate putin, pentru a forma un aluat usor de modelat. Intr-o cratita cu folie, am pus biscuitii si am tapetat fundul si marginile, apoi cu ajutorul unui pahar am nivelat biscuitii. Am dat la rece.
Pt crema caramel, am caramelizat zaharul, am adaugat untul, apoi frisca, am fiert cateva minute pana s-a ingrosat putin, apoi am adaugat arahidele si am amestecat. Am lasat crema la racorit, calduta am turnat-o peste biscuiti.
Pt glazura 1, am topit ciocolata impreuna cu frisca la Mw, am turnat peste crema caramel. Am dat la rece.
Pt crema, am amestecat crema de branza cu smantana, frisca batuta, ciocolata topita, zaharul si zaharul vanilat, la sfarsit am adaugat gelatina topita. Am turnat crema peste glazura 1. Am dat la rece pt minim 2-3 ore.


Pt glazura 2 am topit ciocolata impreuna cu frisca, am turnat-o peste tort. Am decorat cu frisca si bomboane Toffifee.


Sectiune:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu