joi, 14 noiembrie 2013

Placinta cu dovleac


Am folosit:
100ml lapte
100ml ulei
100g zahar
1ou
400g faina
1 praf de copt
2kg dovleac
zahar

Pt foi trebuie sa-i multumesc din nou D-nei Carmen, reteta ei aici.
Am amestecat uleiul cu zahar si lapte, le-am pus pe foc mic pana s-a topit zaharul. Am lasat la racit, apoi am adaugat oul si faina amestecata cu praf de copt. Am framantat un aluat pe care l-am impartit in 2.


Pt umplutura, am ras dovleacul si l-am pus impreuna cu zahar (aproximativ 200g) la foc mic, pana a scazut zeama si dovleacul s-a inmuiat putin. Se pot pune 2 linguri gris, daca dovleacul e foarte apos. Am lasat la racit.
Am intins prima foaie, am asezat-o in tava, apoi umplutura si foaia a doua.


Am copt 25-30 minute, pana s-a rumenit usor pe margini. Am pudrat placinta cu zahar pudra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu