marți, 12 noiembrie 2013

Gogosi cu glazura


Am folosit:
400ml lapte
600g faina
25g drojdie
150g zahar
2 oua
coaja de lamaie
vanilie
Pt glazura caramel:
100g caramele cu lapte
3-4 liguri frisca lichida
bombonele colorate
Pt glazura de ciocolata:
100g ciocolata cu lapte
3-4 linguri frisca lichida
fulgi de cocos

Am incalzit laptele, am adaugat aromele si zaharul. Am amestecat drojdia cu putin lapte caldut si 2-3 linguri faina. Am lasat la dospit 15 minute, apoi am adaugat restul de lapte, ouale si faina. Am framantat un aluat moale pe care l-am lasat 30 minute la dospit.


Am impartit aluatul in 2. Am intins cate o foaie de 1/2 cm din care am decupat gogosi.


I-am pus in tava pe hartie de copt si i-am mai lasat la dospit 15-20 minute, apoi i-am bagat in cuptor pt 20 minute pana se auresc usor, fara sa se rumeneasca.
Pentru glazura, am topit caramelele impreuna cu frisca la microunde. Calda am turnat-o peste gogosi, deasupra am presarat bombonele colorate.
La fel am procedat si cu glazura de ciocolata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu