luni, 4 noiembrie 2013

Amandine2



Varianta originala de amandine aici.
Am folosit:
Pt blat
6 oua
180g zahar
200g faina
1 lingurita praf de copt
Pt crema:
300g ciocolata
300ml frisca
Pt sirop
500ml apa
200g zahar
2 plicuri cappuccino
rom
Pt glazura
300g zahar
80ml apa
2 linguri energizant(miere)
1 lingura cacao
1 lingurita zeama de lamaie

Pt blat am batut albusurile, am adaugat zaharul, apoi galbenusurile si faina cernuta, amestecata cu praful de copt. L-am copt 25 minute. L-am taiat in 2 si l-am insiropat.
Pt sirop am caramelizat zaharul, am stins cu apa, apoi am lasat siropul sa fiarba pana s-a topit zaharul. Am adaugat cele doua plicuri cappuccino si romul.


Pt crema, am topit ciocolata cu frisca, am lasat la racit si am pus crema minum 3 ore la rece, apoi am mixat-o. Am umplut blatul si am dat prajitura la rece, apoi am portionat-o.


Pt glazura, am fiert zaharul cu apa pana s-a legat un sirop. Am adaugat energizantul, sucul de lamaie si am mixat pana s-a albit. Am adaugat cacao si rapid am turnat glazura peste prajiturile pregatite inainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu