marți, 23 aprilie 2013

Coaja de portocala confiata


O folosesc la cremele diplomat sau de ciocolata, in checuri si diverse prajituri. Dau o aroma placuta si sunt foarte bune la gust.
M-am inspirat de aici.
Am folosit:
Cojile de la 6 portocale
3x 2 l apa
2 lingurite sare
500g zahar
150ml apa pt sirop

Am spalat foarte bine portocalele cu un burete de vase, le-am clatit in mai multe ape, apoi am curatat portocalele, fara sa dau jos coaja alba. Le-am pus in 2l apa si le-am fiert aproximativ 10 minute la foc mic.


Am scurs apa, am clatit cojile cu apa rece si le-am pus din nou la fiert in 2 l apa cu 1 lingurita sare, timp de 10 minute. Le-am scurs din nou si am repetat operatiunea. In total le-am fiert de 3 ori, cate 10 minute.


Dupa ce au fiert le-am taiat cubulete...Separat am pus zaharul impreuna cu 150ml apa la fiert, pana s-a legat un sirop. Am adaugat cubuletele de portocala in sirop si le-am fiert inca 10 minute-15 minute.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu