joi, 3 ianuarie 2013

Prajitura Rafaello

O prajitura foarte buna, usor de facut, din caietul meu cu retete...
Am folosit:
 Pt foi:
300g faina
2 galbenusuri
2 linguri untura
150g zahar
1/2 praf de copt
2-3 linguri smantana
 Pt blat:
6 albusuri
250g zahar
100g cocos
3 linguri faina
1/2 praf de copt
Pt crema:
4 galbenusuri
200g zahar
300ml lapte
2 linguri faina (eu amidon)
250g unt
vanilie
fulgi de cocos

Pt foi am amestecat ingredientele si am framantat un aluat pe care l-am impartit in 2. Am intins o foaie pe care am pus-o in tava unsa. Desupra am turnat blatul...
Pt blat am batut albusurile cu un praf de sare, am adaugat zaharul si am batut pana acesta s-a topit, apoi am amestecat spuma de albus cu fulgii de cocos, faina si praful de copt.
Peste blat am pus a doua foaie.


Am copt totul aproximativ 35 minute.



Pt crema, am frecat galbenusurile cu zahar, am adaugat amidonul, laptele si am fiert compozitia pana s-a ingrosat. Am lasat la racit, am adaugat vanilia, apoi am amestecat-o cu untul spumat. Am pus crema peste prajitura, desupra am presarat fulgi de cocos.

Un comentariu:

  1. La multi ani!! Toate cele bune in noul an!!! Prajitura este excelenta, o am scrisa si eu pe undeva :)!!! Pupici!

    RăspundețiȘtergere