sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Tocanita de pui cu ciuperci si smantana

        O mancarica de sezon, rapida si foarte gustoasa.
Am folosit:
2 pulpe mari de pui si 2 aripi
500g ciuperci champignon
1 ceapa
2 catei de usturoi
1 lingura faina alba
200g smantana
patrunjel verde
sare, piper
putin ulei pt prajit

Am spalat si curatat carnea, am pus-o la prajit in ulei incins cateva minute pe ambele parti, am scos-o pe o farfurie. In uleiul ramas, am calit ceapa, am adaugat usturoiul si ciupercile taiate si le-am lasat la dinstuit aproximativ 10 minute. Am adaugat pulpele, apa cat sa acopere si am lasat pe foc mic pana s-a fiert carnea.
Separat am amestecat faina cu smantana si am turnat-o peste tocanita, am dat inca un clocot si am stins focul, apoi am adaugat patunjelul tocat.
Noi am servit cu mamaliga la Mw.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu