luni, 16 aprilie 2012

Drob in aluat

Ingrediente:
Pt aluat:
2 galbenusuri
2 linguri smantana
125g unt moale
400g faina
1/2 lingurita sare
Pt umplutura:
600g carne macinata
500g organe
1 legatura ceapa verde
1 legatura usturoi verde(sau 3-4 catei)
1 legatura marar
1 legatura patrunjel
3-4 oua
sare, piper

Pt aluat am amestecat toate ingredientele si am framantat un aluat ptrivit. L-am lasat la rece.
Pt umplutura am fiert organele si le-am lasat la racit, apoi le-am tocat,  am adaugat carnea tocata, verdeturile tocate marunt. Am batut ouale si le-am adaugat in compozitie. Am potrivit de sare si piper.

Intr-o tava unsa cu ulei, am asezat foaia de aluat, am pus umplutura si am impaturit cu aluat.

Am copt la foc mic aproximativ 45-50 min, pana s-a rumenit.
Noi am servit drobul in dimineata zilei de Pasti, alaturi de oua rosii si cruditati de sezon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu