marți, 3 ianuarie 2012

Muffins aperitiv

Pe masa de revelion am avut si aceste aperitive, foarte usor de facut si foarte gustoase.
Am folosit:
4 oua
200g iaurt
200g faina
1 lingurita praf de copt
300g ciuperci
1 ardei
1 ceapa mica
2-3 linguri ulei
200g mezeluri (sunca)
100g cascaval
sare, piper

Am inceput cu ciupercile, pe care le-am tocat si le-am dinstuit in putin ulei, impreuna cu ceapa si ardeiul taiate marunt. Am lasat la racit.
Am batut ouale intregi, am adaugat iaurtul, apoi faina cernuta impreuna cu praful de copt. Apoi ciupercile, sunca taiata si cascavalul cubulete. Am amestecat bine, am potrivit de sare si piper.

Am pus in tava de muffins (unsa cu putin ulei) cate 2 linguri din compozitie si am dat la foc potrivit pt 30 minute...

...pana s-au rumenit usor.

7 comentarii:

  1. Foarte bune si foarte bine arata ! Pupicei!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place si mie sa le am de sarbatori. Te invit cu mult drag la http://mitinitta.blogspot.com/2012/01/provocarea-lunii-ianuarie-2012-dulce.html.La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte aratoase!Cu intarziere iti doresc si eu un an cat mai bun,plin de bucurii si impliniri!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte bine si cu siguranta au fost gustoase!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac si mie tare mult.Te pup!
    "La multi ani"!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine te-am regasit in noul an,pe care ti-l doresc plin de sanatate si fericire!Uite ca sarbatorile astea n-am facut nici chec aperitiv si nici briose sarate...nu m-am gandit...dar pot spune ca ale tale trebuie sa fie mai mult decat delicioase!!!
    Ca de inceput de an,te pup si te imbratisez cu drag!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. am vazut de multe ori dar sincer n-am facut sau mancat niciodata.sunt foarte dragalase insa,deja imi vin idei diabolice sa pacalesc fomistul din dotare ca's muffins dulci :)))
    pupici

    RăspundețiȘtergere