vineri, 18 noiembrie 2011

Prajitura Vanilla

Ingrediente:
Pt blat
4 oua
4 linguri ulei
6 linguri zahar
4 linguri apa
8 linguri faina
1/2 praf de copt
vanilie
Pt crema
5 galbenusuri
180g zahar
100ml lapte
200ml frisca lichida
1 lingurita gelatina hidratata in putina apa
1 plic zahar vanilat Burbon

ciocolata alba
biscuiti vanilati

Pt blat am batut ouale intregi cu zahar si vanilie, am adaugat uleiul (cate o lingura) apoi apa, iar la sfarsit faina cernuta impreuna cu praful de copt. Din aceasta compozitie am copt 2 foi.

Pt crema am frecat galbenusurile cu zahar, am adaugat laptele si vanilia si am fiert pe abur pana s-a ingrosat, apoi am lasat la racit. Am batut frisca si am amestecat-o cu crema de galbenusuri si gelatina topita la MW. Am lasat la rece 20 min pana s-a intarit.

Asamblare: foaie, crema, biscuiti, crema, foaie, crema, ciocolata alba razuita.

4 comentarii: