sâmbătă, 17 septembrie 2011

Tarta cu prune si caramel

Ingrediente:
400g prune
4 oua
180g zahar+ 6 linguri(pt caramel)
50ml ulei
50ml apa
240g faina
1 lingurita praf de copt

Intr-o cratita am caramelizat zaharul (6 linguri) apoi l-am intins bine pe peretii cratitei.
Am desfacut prunele si le-am pus cu taietura in jos peste caramel.
Separat am batut ouale intregi cu zahar (180g) pana si-au dublat volumul, am adaugat uleiul cate putin, apoi apa, iar la sfarsit faina cernuta amestecata cu praful de copt.
Am turnat peste prune.

Am dat la cuptor 35 min, pana s-a rumenit putin. Imediat am rasturnat tarta pe un platou, apoi am lasat la racit.

4 comentarii:

  1. O tarta super-ultra- mega buna :) vreau si eu u feliuta! Pupicei si un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata cu prune, dar astea s-au terminat cam de multisor in gradina mea... Pot servi si eu o feliuta ?! Pupici si o duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere