miercuri, 14 septembrie 2011

Pui cu orez si ciuperci, la cuptor

Am observat ca la mine pe blog se gasesc mai multe retete de dulciuri si mult mai putine de mancare, asa ca trebuie sa remediez acesta problema. Voi posta cateva din retetele mele de bucate, pe care le pregatesc destul de des pt baietii mei.
Zilele acestea am pregatit o mancarica rapida si foarte buna cu pui, ciuperci si orez.
Ingrediente:
3 pulpe pui intregi
3-4 catei de usturoi
putin ulei
2-300g ciuperci proaspete
200g orez(1 cana)
600ml apa(3 cani, aceiasi cana cu care am masurat orezul)
200ml suc de rosii
sare, piper
cimbru
1 foaie dafin

Eu am fiert inainte pulpele, in zeama rezultata am facut o delicioasa supa cu galuste.
Intr-o tigaie am pus uleiul, cateii de usturoi si ciupercile tocate. Le-am dinstiut putin.
Intr-o tava jena, am pus orezul, ciupercile dinstiute, pulpele, condimentele, iar la sfarsit apa si sucul de rosii.

Am dat la cuptor pt 40 min, noi am servit cu salata de varza.

7 comentarii:

  1. minunata..cum la noi orezul e rege in bucatarie cred ca voi incerca curand reteta ta.pupic

    RăspundețiȘtergere
  2. O mancarica excelenta imi place tare mult combinatia! Yumy! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bun trebuie sa fi fost....imi place mult.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos, da a fost tare bun, nu mai am, dar mai fac ;) merge repede!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai dreptate cu retetele,de obicei intram pentru a cauta dulciurile tale...dar vad ca nici cu carnita nu glumesti...si mai ales cu ciuperci,preferatele mele...O seara placuta si pupici!!!

    RăspundețiȘtergere