joi, 22 septembrie 2011

Crema de oua, pt micul dejun

Inspiratie Maya si Gordon Ramsay
Eu am folosit:
3 oua
30g unt
2 linguri smanatana grasa
sare, piper
putin marar

Am pus ouale intregi si untul intr-o tigaie de inox.

Le-am tinut pe foc mic, amestecand continuu pana s-au legat. Am adaugat smantana.

Am amestecat bine, am sarat si condimentat. Simplu si foarte bun! Noua ne-a placut tare mult, voi incerca si alte variatiuni pe acesta tema.

Dupa ce-am postat, am refacut acesta reteta, de data aceasta cu oua, unt, 1 lingura smantana si o lingura branza topita. La fel de delicioasa!

4 comentarii:

  1. o alternativa minunata la omleta,pe care al meu sot o adora dar care mie nu imi place s-o prajesc datorita mirosului.am sa incerc pe homistul din dotare reteta ta.pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarah mie nu-mi plac omletele, prefer ouale ochiuri, tot din cauza mirosului, uleiului, gustului...
    Aici nu se simte deloc gustul ala pregnant de oua, noua chiar ne place, sper sa-i placa si sotului tau!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place cum arata, sotul o sa fie foarte multumit daca i-as prepara! Ar manca omleta , dimineata, la pranz si seara! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Este buna pentru sotul meu care este fan oua.Pupicei!

    RăspundețiȘtergere