luni, 26 septembrie 2011

Ardei umpluti

Acesta este ultima portie de ardei umpluti de anul acesta.
Am folosit:
800g carne tocata
200g orez
2 cepe
2 oua
putin ulei
foi dafin
sare, piper
2 linguri faina
500ml suc de rosii
1l apa
1,5 kg ardei
2-3 linguri zahar

Am pregatit umplutura la fel cu cea de la Sarmalele cu varza dulce. Am calit ceapa, am adaugat orezul si am lasat pe foc cateva minute. Am adaugat carnea tocata si condimentele, in plus am batut 2 oua si le-am adaugat compozitiei.

Am curatat ardeii, i-am spalat bine si i-am umplut cu tocatura preparata. Am sigilat capetele cu putina faina. I-am pus in oala, cu foi de dafin, am adaugat apa si am fiert aproximativ o ora. Dupa ce au fost aproape fierti am adaugat sucul de rosii si zaharul si am mai lasat inca 20-25 min la foc mic. Apa scade, iar faina ajuta sosul sa se lege putin.

Au fost deliciosi!

2 comentarii: