marți, 30 august 2011

Shaorma de casa

Ingrediente:
8 lipii
piept de pui dezosat
condimente dupa gust
maioneza de usturoi
salata de varza
cartofi prajiti
feliute de rosii
feliute de castraveti murati
ketchup

Lipiile se pregatesc dupa reteta de aici si se tin la cald, sau daca aveti lipii cumparate doar se incalzesc putin. Maioneza de usturoi am preparat-o astfel: am facut o maioneza clasica(eu cu mixerul stick) dintr-un ou, 200ml ulei si o lingurita mustar. Am adaugat 2-3 linguri iaurt mai gras (sau smantana), sare dupa gust si 2-3 catei de usturoi pisati.
Am uns lipiile cu maioneza de usturoi, am adaugat salata de varza, cartofii prajiti, carnea pregatita in tigaia fara ulei si condimentata dupa gust, feliute de rosii si castraveti, iar la sfarsit ketchup.

Am impachetat shaorma in folie (se poate reincalzi la MW) sau in celofan...

Delicioasa si mult mai buna decat cea din comert. Nu o recomand decat ocazional, desi e foarte buna dauneaza grav siluetei!

3 comentarii:

  1. Mereu ma ispitesti si e cam multisor decand nu am facut dar.......sant la regim fortat din pacate...salivez abundent si ...doar atat!
    De-ai sti cate am in minte sa mananc ,sa gatesc dar trebuie sa ma abtin!
    Te-am pupat si o seara frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu-s foarte pofticioasa dar acum chiar salivez.prefer shaorma facuta in casa nu cea cumparata.pupic

    RăspundețiȘtergere
  3. arata fff bine. Te-am trecut in lista mea de blogroll. Daca iti face placere, viziteaza si blogul meu.

    RăspundețiȘtergere