miercuri, 20 iulie 2011

Prajitura cu prune si budinca

O prajitura fina cu fructe si crema, usor de facut, din categoria "prajiturilor destepte".
Am folosit:
Pt aluat:
3 oua
200g zahar
100ml ulei
300ml iaurt
275g faina
1 lingurita praf de copt
Pt umplutura:
500g prune fara samburi
2 budinci de vanilie
6 linguri zahar
500ml lapte

Pt aluat am batut ouale intregi cu zahar, am adaugat uleiul cate putin, apoi iaurtul, iar la sfarsit faina cernuta impreuna cu praful de copt.
Am turnat aluatul in tava cu hartie de copt. Deasupra am pus prunele desfacute.

Separat am amestecat cele 2 budinci cu zaharul si putin lapte, apoi am adaugat restul de lapte pana la 500ml.
Am turnat amestecul de budinca (nefiert) peste aluatul din tava (eu l-am pus cu o lingura). Rezulta un amalgam cam curgator, pt ca se amesteca putin budinca cu aluatul, dar la copt se aseaza frumos.
Am dat la cuptor 35 min pana s-a rumenit putin.

Am lasat la racit, apoi am taiat prajitura. NU se taie calda.

Noua ne-a placut tare mult, o voi incerca si cu alte fructe.

6 comentarii: