marți, 28 iunie 2011

Rosii umplute cu salata de vinete

Ingrediente:
5 rosii frumoase
3 vinete negre
1 ou
250ml ulei
1 lingurita mustar
1/2 ceapa mica
sare

Am copt vinetele pe flacara de la aragaz (mie mi se pare ca au gust mai bun coapte asa) le-am curatat cat au fost inca calde, apoi le-am lasat la scurs si racit. Intre timp am pregatit maioneza din ulei, ou, mustar, cu mixerul stick. Am pasat vinetele cu ceapa, apoi am adaugat maioneza si sare dupa gust.
Am taiat rosile in jumatati si le-am umplut cu salata.


3 comentarii:

  1. salata de vinete este preferata mea.o fac dupa aceeasi reteta ,stiu cat e de buna.yummy!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place tare mult , inca nu am facut cu vinete proaspete. Puup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ai dat o idee grozava! Combinatia e minunata! Multumim!

    RăspundețiȘtergere