luni, 16 mai 2011

Cartofi taranesti

...cu pulpe de pui, la cuptor.
Ingrediente:
1 kg cartofi curatati si taiati bucati
4 pulpe (eu am pus pulpe superioare, fara piele)
2 cepe
2 morcovi
condimente dupa gust: sare, piper, marar uscat
2-3 linguri ulei
1 pahar apa
1/2 pahar vin alb

Intr-o tava jena cu capac, am pus uleiul, apoi cartofii, pulpele, rondele de morcovi si ceapa taiata, am condimentat, apoi am adugat apa si vinul.

Am pus capacul si am dat la cuptor pt 2 ore.

Dupe cele 2 ore am scos capacul si am lasat inca o ora la cuptor pana s-a rumenit usor.


Noi i-am servit cu multa salata. Deliciosi!

Un comentariu:

  1. E foarte bun asa ,stiu caci l-am facut si eu si-i o bunatateeeee dar vara eu nu-l fac caci...fug de cuptor si cateodata fug si de aragaz...Am noroc ca familia mea mananca ce pun pe masa,asa ca eu comand meniul hihihihi......
    Te pup si o saptamana cat mai placuta!!!

    RăspundețiȘtergere