vineri, 15 aprilie 2011

Premiu

Din nou am fost premiata, de aceasta data 3 dintre bucataresele dragi mie, s-au gandit la mine: Mandala, Adela si Cris. Va multumesc tare mult!
Regula jocului este sa postez 10 lucruri care imi plac si sa dau premiul mai departe la 10 bloguri.
Prima parte a regulei e foarte usoara pt ca imi plac foarte multe lucruri:
- cuvintele (putin stalcite) pe care le repeta Stefan toata ziua
- sa-mi petrec timpul liber cu familia
- sa gatesc...
- si sa mananc din ceea ce fac
- sa bantui pe net dupa retete noi
- sa fac si sa decorez torturi
- sa calatoresc si sa vad oameni/locuri noi
- imi place vara si marea
- pomii infloriti si mirosul de iarba proaspat taiata
- muzica de calitate
...si as mai avea multe de scris!

Cu partea a doua, mi-e foarte greu de fiecare data cand trebuie sa aleg, asa ca de data asta voi incalca regula si voi da premiul mai departe tuturor celor care inca nu l-au primit, va astept cu mare drag sa-l luati.

Un comentariu:

  1. felicitari ,meriti premiul ,zilnic creezi ceva foarte frumos,ne place aceleasi lucruri

    RăspundețiȘtergere