joi, 3 martie 2011

Crackers - biscuiti aperitiv


Ingrediente:
200g branza sarata
1 cutie mica smantana(175g)
20g drojdie dizolvata in putin lapte
200g untura(sau margarina)
2 oua
100g faina malai
700g faina alba

1 ou pt uns deasupra
mac sau susan


Am amestecat toate ingredientele si am framantat un aluat moale, pe care l-am impartit in 4.


Am taiat foi de copt de marimea tavii, am pus pe foaie o bila de aluat pe care am intins-o cu sucitorul direct pe foaia de copt. Cu o rola am taiat aluatul in biscuiti de 2/3 cm...

...i-am uns cu ou batut si am presarat mac.
Am copt 15 minute pana s-au rumenit. Se desfac destul de usor, sunt foarte buni reci sau calzi.

2 comentarii:

  1. Daca le-as fi avut in seara asta as fi mancat cu guacamole.Cred ca ar fi fost o minunatie...mmm,dar asa ma multumesc cu" salivarea".O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere