duminică, 26 septembrie 2010

Crema de vanilie, cacao, ciocolata sau ness

Ingrediente pentru crema de baza:
3 oua intregi
180g zahar
100ml lapte
1 lingurita gelatina hidratata in 30ml apa (pt crema cu frisca)
300ml frisca batuta sau 250g unt

Pt crema de vanilie
Am batut ouale intregi cu zahar, am adaugat laptele, apoi am pus pe baie de abur pana s-a ingrosat putin crema, fara sa fiarba. Am adaugat esenta de vanilie sau zahar vanilat dupa gust. Dupa ce s-a racit crema am pus gelatina hidratata si frisca batuta.
Merge foarte bine la torturile diplomat. Se pot adauga fructe, arome, bucatele de ciocolata, stafide imnuiate in rom, etc.


Pt a obtine o crema delicioasa cu cacao, am adaugat 3 linguri cacao de calitate, in crema de oua fierbinte. Se amesteca bine. Separat untul se bate spuma si am adaugat cate o lingura din crema cu cacao. Se poate folosi si la ornat. Din nou, untul se poate inlocui cu frisca batuta.


Pentru crema cu ciocolata am adaugat 100g ciocolata bucati in crema fierbinte, am amestecat pana s-a topit ciocolata, apoi am lasat crema la racit. Rece am amestecat-o cu frisca batuta si gelatina hidratata. Se pot adauga dupa gust visine, stafide inmuiate in rom, nuci prajite si tocate, fulgi de cocos, etc.

Pt crema cu ness am adaugat 2 linguri ness in crema fierbinte. Am lasat la racit, merge foarte bine atat cu frisca cat si cu unt.

Am folosit acesta crema si in alte combinatii pt adulti cu rom, kirsh, irish cream, visinata,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu